Mozart (L)

kom ungefär nyss hem från stan .
vi tog cykeln dit , ja kalla oss korkade men det gick bra tills det blev en uppförbacke ;)
självklart så slirar vi inför hela nyfors :D
men det är lugnt , vi skämms inte alls (a)
haha,

min lilla katt mozart har kommit , han älskar smör har jag märkt , väldigt blyg är han och har långa klor , men så är väll alla katter i början ?
min katt signe har inte varit ute på två veckor sen när mozart kom hem så ville han ut direkt , vi får väll se hur det går , haha ;)
förut knuffa han ju ner en katt från trappen , haha !

nu ska jag hjälpa moa o leta efter katten sen ska vi äte pizza , vi hörs senare i kväll :D


ha en bra fredag gott folk !

Kommentarer
Postat av: moahedlund

sv: klart du är grym på att cykla stina :D<3

2010-11-26 @ 19:02:42
URL: http://moahedlunds.blogg.se/
Postat av: mamma Baloo

inte klokt att cyckla när det är snorhalt ute

2010-11-27 @ 10:13:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0