onsdag :)

går lite segt med bloggandet för min data är sönder så jag måste blogga på min brors data o den är typ aldrig ledig :p

i dag var jag med khai,moa och joel :)
vi bara chilla och kolla på film , mysigt !
i morgon ska jag träna för i helgen är det cup igen :d

det är en enormt stor saknad av min syster just nu !
har så många frågor jag vill säga , kan hon inte bara komma hem nu nu nu!
för er som inte vet så är min syster i portugal och jobbar , kommer hem i jul sen kommer hon hem för gått några månader senare :)











lite fail bild , men det här är min syster :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej lill Tina! Saknar dig också, jätte mycket. Men tiden kommer gå fort tills vi ses igen, är det någonting du vill prata om så kan vi säga en tid så ringer jag? älskar dig <3

2010-11-04 @ 13:19:26
URL: http://annaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0