♥ Dag 4 - En vanligt vecka.

okej , ehm
måndag börjar vi med , börjar skolan halv nio (det gör vi varje dag).
ahh , går i skolan som vanligt , inget mer med det.
slutar halv tre ( gör jag också varje dag).
kommer hem är kanske med nån kompis men tror inte det.
sen drar jag till handbolls träningen , kommer hem äter mat duschar sen somnar.
tisdag är är det typ samma sak.
onsdag går jag i skolan och så är kanske med någon eller så är jag hemma och gör läxor eller guif match .
torsdag samma sak som måndag och tisdag.
fredag börjar vi som vanligt men slutar kvart över ett :D
är antagligen med nån eller några , sover med dem eller den.
lördag så brukar jag ha match och vara med några.
söndag är man trött så då brukar man gå på stan eller göra läxor.

det var en vanlig vecka för mej , inte den roligaste men ahh xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0